torsdag den 12. januar 2012

Goodiebox lanceres i Danmark!


Goodiebox lanceres nu i Danmark, som tilbyder os kvinder i Danmark en helt ny mulighed til at få adgang til nye skønhedsprodukter hvor vi har mulighed for at teste nogle af disse produkter, uden at skulle gå ud af døren :O) – Kan man ønske sig mere?

Som Goodiebox´s medlemmer modtager man hver måned – leveret til døren – en lækker goodiebox  håndplukket skønhedsprodukter i specialstørrelse. Her vil der blive særligt udvalgt nogle eksklusive, populære, trendskabende brands indenfor makeup, hudpleje, dufte og hårpleje.

Der måske nogle af jer, der kender til dette koncept, fra de makeup-guru´s I ser på Youtube, hvor de viser hvad de har fået i deres skønhedspakke hver måned, som i USA hedder ”Birchbox”.

Jeg har længe ønsket at vi i Danmark ville få denne mulighed, og I kan tro hvor glad jeg var da jeg læse i bladet ”Kig Ind”, at der nu var kommet noget, som hedder Goodiebox. Jeg gik straks ind på deres hjemmeside og melde mig til denne abonnement og jeg glæder mig rigtig meget til at modtage min første pakke slut januar.

Hvis I melder jer inden 15.januar 2012, vil prisen være 99 kr. pr. måned Inkl. porto. Efter den 15.januar stiger prisen til 119 kr. Men hvis I når det inden 15.januar, forbliver jeres pris 99 kr. pr. måned.

Jeg anbefaler jer helt klart til at tjekke det ud og evt. prøve det et par gange, da der er ingen bindingsperiode og I kan hurtig melde jer fra igen, hvis det ikke er noget for dig alligevel.

'Synes godt om' GOODIEBOX på Facebook og deltag i lodtrækningen om lækre, eksklusive NARS skønhedsprodukter til en værdi af 2.000 kroner.


http://www.facebook.com/GOODIEBOXDENMARK?sk=info

For at tilmelde jer gå ind på: http://www.goodiebox.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar