tirsdag den 28. august 2012

Eyeliner // Guide



Ud af alt det makeup jeg ejer/bruger, er min eyeliner den jeg bruger allermest! For mig er det den, der fuldfører mit makeup(look).
Eyeliner klæder de fleste, og synes at det ser super sofistikeret ud.
Det er rimelig nemt, at arbejde med en eyeliner - men det kræver lidt øvelse :).














 

Her er en lille guide, som viser hvordan man kan skabe en perfekt eyeliner "streg". Ved at klikke her, ser man en video hvordan man får dette flotte eyeliner look.

Hvad synes I om eyeliner? Er det noget I bruger? :)





2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er så flot, men desværre ret svært at lægge pænt, så jeg kaster mig ikke særlig tit ud i det. Ville ønske jeg kunne lære at lave det der lille "svirp" pænt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe..ja, det kan jeg godt forstå :)...Har også øvet mig rigtig meget, inden jeg kunne finde ud af at lave det :)

      Slet