torsdag den 29. marts 2012

DIY makeup børste rulle

Jeg har længe ønsket mig en makeup taske til alle mine makeup børster, især når jeg skal ud at rejse, så jeg kan beskytte mine børster, så godt som muligt.

Da jeg synes at de tasker man kan køber, er lige lovlige for dyre, tænkte jeg at sådan en kunne jeg selv lave. Jeg fik lidt inspiration fra Youtube og fik lavet en "makeup børste rulle", som de kalder det. Den blev ikke perfekt, men den er brugbar :)

Her så så nogle billeder af den "rulle", som jeg fik lavet. Jeg vil lægge det video, som jeg brugte til inspiration til sidst.



Jeg har købt dette stof i Ikea og båndet i Tiger





Her er så nogle af mine børster som er fra : MAC, Real Technique, Nilens Jord, Urban Decay og EcoTool.

Sådan ser den ud, når den er rullet sammen :)   






Youtube klip:


                              

Ingen kommentarer:

Send en kommentar