torsdag den 1. marts 2012

Endelig!

Som jeg tidligere har skrevet på bloggen, købte jeg for første gang lidt makeup fra ELF. Men desværre har det været "lidt" problemer med at få denne pakke, da den blev sendt retur et par gange, ved ikke helt hvad der er sket, har aldrig har dette problem før. Men heldigvis fik jeg så denne langtid ventende pakke i går :) - Og her er nogle billeder af det jeg har købt:



                                                                     
Elf blush "Twinkle Pink" 31 kr.     





- Lipgloss "Joy" og "Mauve" for 13.kr

- Læbestift "Nicely Nude" og Runway Pink" for 31.kr.

- Studio Glitter Gloss "Twinkle Pink" for 31.kr.



"Runway Nude" neders og "Runway Pink" øverst.








Øjenskygge palette "Natural" for 15,50 kr (denne palette var på tilbud, da jeg købte den - meget billigt, hva?:)

Neglelak "Cranberry" for 9.kr. (denne neglelak var også på tilbud, da jeg købte den)

 
Mineral Booster "small shimmer" for 31.kr.
Crem Eyeliner "Black" for 31.kr.
All over Color Stick "Persimmon" for 13,50 kr

http://www.eyeslipsface.dk/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar