fredag den 4. maj 2012

GOODIEBOX // April

Denne måned fik jeg, fire lækre prøver fra Goodiebox.


1. Urtekram Nordisk Birk shampoo til normalt hår (Full Size koster 49,95 kr.) - Dette er en økologisk shampoo.

2. Derma Eco Woman 24H Crem ( Full Size koster 79,95 kr.) - Dette er en mild, blødgørende ansigtscreme til daglig brug og er baseret på rene, naturlige og økologiske ingredienser.

3. Max Factor Ageless Elixir ( Full Size koster 139 kr.) - Dette er en ny foundation, der lige har vundet den anerkendte Danish Beauty Award i katagorien "Årets makeupprodukt 2012". Denne foundation indeholder et plejende serum, beskytter med SPF 15, dækker fine linjer og farveforskelle og giver huden en uimodståelig glød.

4. Dr.Hauscka Body Care Kit ( Full Size koster 149 kr.) - Denne Body Care Kit består af seks lækre kropsprodukter.

Jeg glæder mig især til at prøve Dr.Hauscka Body Care Kit og Max Factor foundation, da jeg snart skal ud at finde mig en ny foundation.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar