fredag den 11. maj 2012

Shopping // Sephora

Jeg var et smut forbi Sephora i går og fik shoppet lidt :) Til jer, der ikke har været derinde endnu, så skal I glæde jer!



1. Bubble bath og shower gel "Pivoine"

2. Body lotion "Pivoine"

3. Express nail polish
* Køber man for min 125 kr. af deres shower/body produkter, får man denne kurv med, som I ser på billede. 

4. Eau de toilette " Pivoine"



                                          1. "hey DJ!" // 2. "Catwalk icon"  // 3."1 st night"



Mascara fra Benefit " They´re Real" - Har hørt rigtig mange gode ting om denne mascara, så jeg glæder mig til at prøve den.



Sephora neglelakfjerner "Bain dissolvant express" - dette er en lakfjerne-dåse, som er acetone- og parabenefri. Denne neglelakfjerner lover, at fjerne dit neglelak på 60 sek og det gør den - den er super effektiv! Jeg er helt vild med den og vil helt klart anbefale den. Den gør det i hvert fald sjovere, at fjerne lakken :)

2 kommentarer:

  1. Jeg tror vi skal eg tur forbi Sephora næste gang jeg er i KBH :)Kh Rudi

    SvarSlet
  2. Hej Rudi:)

    Ja, det skal vi helt klart! :)

    SvarSlet