fredag den 4. maj 2012

Månedens favoritter // April

Så er det igen tid til, at finde mine ynglings skønheds produkter frem. Jeg synes at det er svært, kun at vælge nogle enkelte ud, da jeg er rigtig glad for alle de produkter jeg har :)









1. Marc Jacobs "Oh,Lola!"

2. Christian Dior "Hydra Life" - Dette er den bedste fugtighedsmaske jeg nogensinde har prøvet! Din hud føles perfekt, efter man har brugt den.

3. Aussie "3 Minute Miracle" til langt hår - og ja, dette er et" miracle in a bottle"

4. Elf Cream Eyeshadow "Dawn"

5. Mac Cream Colour Base "Shell" - Dette er perfekt til at give lidt glød/shine i dine kinder

6. Mac Paint Pot "Painterly" - Dette er perfekt, som en base inden du lægger dine øjenskygge. Med paint pot, vil dine skygger holde hele dagen og vil ikke revne. 

7. Elf Highlighter "Gotta Glow"

8. Maybelline Dream Lumi Touch "02 Nude"

9. Elf Contouring Blush & Bronzing Powder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar